Παρασκευή 25 Αυγούστου 2023

Ο Άκης Αργυρός υποψήφιος στην Περιφέρεια με Α.Τζιτζικώστα


Ο Άκης Αργυρός ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του στις επερχόμενες Περιφερειακές εκλογές με το συνδυασμό Αλληλεγγύη του Περιφερειάρχη Απόστολου Τζιτζικώστα, πριν λίγο:


Φίλες και φίλοι,

Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους πολίτες του Νομού Πέλλας και αποδεχόμενος την πρόταση του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολου Τζιτζικώστα, ανακοινώνω ότι στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου, θα είμαι υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με τον συνδυασμό «Αλληλεγγύη», στην Π.Ε. Πέλλας.

Η «ανησυχία» μου για το καλό του κοινωνικού συνόλου, ξεκινάει από μαθητής, συνεχίζεται ως φοιτητής στο Πολυτεχνείο και ενδυναμώνεται τα τελευταία χρόνια με την καθημερινότητα μου από την επαγγελματική μου δραστηριότητα, αυτή του Μηχανικού.

Ο Β´ βαθμός τοπικής αυτοδιοίκησης, η Περιφέρεια, είναι γεμάτη προκλήσεις. Αυτές καλούμαι να αντιμετωπίσω και θεωρώ πως μπορώ να φανώ χρήσιμος και να προσφέρω, γι αυτό και η επιλογή μου να ξεκινήσω την ενασχόληση μου με τα κοινά από αυτήν την θέση ήταν ξεκάθαρη εξ αρχής.

Ζω και εργάζομαι στην Έδεσσα, αλλά η καθημερινή μου επαφή ως ελεύθερος επαγγελματίας με τους συμπολίτες μου στην Πέλλα, μου έχει δείξει ότι οι απαιτήσεις του τόπου είναι πολλές και τα προβλήματα ακόμα περισσότερα.

Ο τόπος μας, η Πέλλα, είναι ένας τόπος ευλογημένος. Ένας τόπος με αστείρευτη φυσική ομορφιά, με πλούσιο πολιτισμό και ιστορία, με μοναδικά αγροτικά προϊόντα.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, σε αυτόν τον αγώνα για την Πέλλα μας, συστρατεύομαι με έναν άνθρωπο που έχει δείξει τα διαπιστευτήρια του όλα αυτά τα χρόνια, με έναν Περιφερειάρχη που ο μόνος στόχος του και το κοινό μας όραμα είναι το καλό της Κεντρικής Μακεδονίας.

Καλή επιτυχία στον συνδυασμό μας και καλό αγώνα σε όλους τους συνυποψήφιους μου.

Ζήτω την στήριξη σας, τον καλό σας λόγο, στοιχεία που αποτελούν για εμένα τιμή και ως νέο με δυναμώνουν και με κάνουν να αγωνίζομαι ακόμα περισσότερο! Σας ευχαριστώ!

Ξεκινάμε μαζί!

Με εκτίμηση,
Αργυρός Βασίλειος-Απόστολος (Άκης)
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Π.Ε. Πέλλας

#metonAki  #ksekinamemazi #ekloges2023 #pella